Nowa usługa LOT. Linia lotnicza pomyślała o dzieciach

Dodano:
Samolot PLL LOT Źródło: Unsplash / Oskar Kadaksoo
Polski przewoźnik wprowadził niespodziankę dla najmłodszych pasażerów. Dzieci otrzymają dedykowane lunchboxy, które będą mogły zabrać do domu.

Polska linia lotnicza LOT wprowadziła nowe udogodnienie, które ma ułatwić podróże z dziećmi. Na pokładach przewoźnika zagoszczą pudełka śniadaniowe, w których najmłodszym zostanie zaserwowane specjalnie dedykowane menu. Otrzymane lunchboxy z wizerunkiem niebieskiego żurawia, maskotki linii lotniczej, dzieci będą mogły zabrać później do domu.

Nowa usługa dla dzieci w LOT

Podróże lotnicze dzieci wymagają od rodziców przygotowania, szczególnie jeżeli wysyłamy naszego podopiecznego w pierwszą, samodzielną podróż. Niezależnie od tego, czy najmłodsi znajdą się na pokładzie samotnie, czy też w towarzystwie opiekunów, warto zadbać o ich potrzeby. Naprzeciw oczekiwaniom tych wyjątkowych turystów wyszedł polski narodowy przewoźnik lotniczy. Wraz z początkiem kwietnia na pokładach samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT dzieci mogą skorzystać z przedpłaconych lunchboxów. Za kwotę 89 złotych rodzice zamówią posiłek, który zostanie zaserwowany w pudełku śniadaniowym. Menu dostępne jest na lotach krótkodystansowych i zostało przygotowane z pomocą dzieci, które wcielając się w role krytyków kulinarnych, wybrały najbardziej odpowiadające im smaki. „W trakcie testów małym pasażerom najbardziej zasmakowały kanapka z kurczakiem i warzywami, sałatka makaronowa z marchewką, a na deser gofr w czekoladzie i sezonowe owoce” – czytamy na stronie przewoźnika.

Lunchboxy można zabrać do domu

Pudełka śniadaniowe marki Mepal po zjedzeniu posiłku będzie można zabrać do domu. Lunchoxy posiadają wyjątkowy design, który z pewnością spodoba się najmłodszym. Na pudełkach znalazł się żuraw LOTek, niebeski ptak będący maskotką przewoźnika. „Oprócz niezapomnianego przeżycia podróży samolotem, teraz mali pasażerowie mogą zabrać ze sobą z pokładu lunchbox, który towarzyszyć im będzie w szkole, na wycieczce, na plaży lub podczas kolejnej podróży lotniczej” – mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience. Usługę można zarezerwować na etapie zakupu biletu, ale nie później niż 24 godziny przed podróżą.

Źródło: lot.com
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...