Ważna informacja dla pasażerów popularnej linii. Przez 9 godzin nic nie będzie działać

Ważna informacja dla pasażerów popularnej linii. Przez 9 godzin nic nie będzie działać

Dodano: 
Samoloty na lotnisku w Dortmundzie/zdjęcie pogladowe
Samoloty na lotnisku w Dortmundzie/zdjęcie pogladowe Źródło: Shutterstock / Tobias Arhelger
Pasażerowie Ryanair powinni zapamiętać te daty. W tych dniach strona przewoźnika ani aplikacja nie będą działały. Może to oznaczać problem z odprawami.

Popularny tani przewoźnik ostrzegł swoich pasażerów przed planowaną przerwą techniczną. Przez dziewięć godzin nie będzie działać zarówno strona internetowa przewoźnika jak i aplikacja. Nie będą możliwe więc ani odprawy na zakupione już loty, ani nabycie kolejnych biletów. Pasażerowie, którzy będą korzystać z podróży Ryanairem w dniach 16-17 października powinni dokonać niezbędnego procesu odprawy przed zamknięciem systemu.

Ważny komunikat od Ryanair

Od godziny 19 w środę 16 października co najmniej do godziny 4 rano w czwartek 17 października nie będzie działać ani strona internetowa, ani aplikacja Ryanair. Jak podaje serwis lotniczy Fly4free.pl, w tym czasie pasażerowie nie będą mogli odprawić się online na swoje loty. Nie będzie możliwe także dodawanie usług do istniejących rezerwacji, zakup biletów czy pobranie wygenerowanych kart pokładowych. „Pasażerowie, którzy mają lecieć w tym okresie, powinni dokonać odprawy online przed godz. 17:00 (GMT) w środę, 16 października” – wynika z opublikowanego komunikatu. Podobne przerwy techniczne (choć najczęściej o wiele krótsze) napotkamy także codziennie podczas kupowania biletów PKP Intercity.

Odprawa na lotnisku dodatkowo płatna

Osoby mieszkające w polskiej strefie czasowej muszą więc dokonać niezbędnych zmian w rezerwacjach przed godziną 19 wskazanego dnia. Dla bezpieczeństwa najlepiej zrobić to jeszcze wcześnie. Należy jednak pamiętać, że bezpłatna odprawa przez internet przysługuje pasażerom Ryanair na nie dłużej niż na 24 godziny przed odlotem. Jeśli dokonamy jej na lotnisku, zapłacimy dodatkowe 55 euro, czyli równowartość około 235 złotych.

Wkrótce samodzielne drukowanie kart pokładowych może odejść w niepamięć. Jak zapowiada Ryanair, w 2025 roku podróżni będą mogli używać tylko mobilnych kart pokładowych w aplikacji. To rozwiązanie powinno zmniejszyć liczbę osób dopłacających za wydrukowanie dokumentu na lotnisku.

Czytaj też:
Pasażerowie odkryli zmiany Ryanaira. Koszt popularnej usługi nagle wzrósł
Czytaj też:
Nowy kierunek Wizz Air z Warszawy. „Gdy tylko pojawia się slot, korzystamy”

Opracowała:
Źródło: fly4free.pl