Pasażerowie Ryanaira byli w szoku. Musieli lecieć w takich warunkach

Pasażerowie Ryanaira byli w szoku. Musieli lecieć w takich warunkach

Dodano: 
Samolot linii lotniczych Ryanair
Samolot linii lotniczych Ryanair Źródło:Shutterstock / eska2005
Podróże tanimi liniami lotniczymi mają tyle samo zwolenników, co przeciwników. Podczas gdy jedni są zadowoleni z budżetowych lotów, inni narzekają na brak miejsca. Problem pojawia się, kiedy pasażerowie muszą lecieć w warunkach, które urągają wszelkim normom.

Ryanair to jedna z najpopularniejszych linii lotniczych w Europie. Dzięki niskim cenom przyciąga miliony klientów. Nie wszyscy są jednak zadowoleni z ich usług. Swoją dezaprobatę wyraził w sieci jeden z ich klientów, który musiał odbyć swoją podróż w niewyobrażalnym bałaganie.

Ryanair zapomniał sprzątnąć samolot? Pasażerowie nie dowierzali własnym oczom

Jeden z klientów Ryanaira nie wytrzymał napięcia i postanowił podzielić się z internautami nagraniem z pokładu samolotu należącego do tanich linii lotniczych. Na filmiku widać wyraźnie, że dwoje pasażerów musiało usiąść w miejscu, w którym panował straszny bałagan. Pod siedzeniem pełno było zgniecionych chipsów, a także puste opakowanie po słonej przekąsce.

Szokujące jest jednak nie tylko to, że podróżni musieli odbyć lot w takich warunkach, ale fakt, że samolot nie został posprzątany pomiędzy lotami, a przynajmniej taką informację dwójce rozgoryczonych klientów przekazała obsługa lotu. Faktowi temu zaprzecza rzecznik Ryanaira. „Nasze samoloty są czyszczone podczas każdej zmiany” – poinformował w rozmowie z „The Sun”.

Pokazał bałagan na pokładzie Ryanaira i podzielił internautów

„Wsiedliśmy do najbrudniejszego samolotu Ryanaira w historii” – deklaruje autor nagrania. Dodał również, że odradza podróże z tym przewoźnikiem, a także, że nadal nie dowierza, że zapłacił za lot w takich warunkach.

Pod nagraniem, które w ciągu trzech dni zostało wyświetlone ponad milion razy, internauci rozpętali prawdziwą burzę komentarzy. Część internautów podkreśla, że to wstyd dla przewoźnika i że podróż w takich warunkach nie powinna była się odbyć, a obowiązkiem załogi jest uprzątnięcie bałaganu pomiędzy lotami. „Wczoraj leciałam Ryanairem i tak samo to wyglądało, w ogóle nie sprzątają” – pisała jedna z internautek.

Pośród użytkowników nie brakowało jednak również głosów, że to nie wina przewoźnika, a pasażera, który zostawił po sobie taki bałagan. „Myślę, że powinni dodać opłatę za sprzątanie, jeśli pasażerowie zostawiają siedzenia w takim stanie... brak manier”, „całkowicie zgadzam się, że nie powinno się wchodzić na pokład w takim stanie, ale pasażerowie, którzy zostawili go w takim stanie, powinni się wstydzić” – dodawali inni internauci. W komentarzu głos zabrała również była pracownica Ryanaira, która podkreśliła, że załoga ma zaledwie 25 minut pomiędzy kolejnymi lotami. W tym czasie ledwie udaje im się wykonać pełną procedurę bezpieczeństwa, przez co brakuje im czasu na uprzątnięcie samolotu.

Czytaj też:
Nie chciał płacić za niewymiarowy bagaż. Rozbawił wszystkich do łez

Opracowała:
Źródło: TikTok