Lotnisko Chopina o godz. 3:30 wydało pierwszy komunikat, w którym poinformowano o „awarii zasilania”. „Służby techniczne portu prowadzą działania w celu usunięcia awarii. Ze względów operacyjnych obsługa pasażerów i samolotów została czasowo wstrzymana” – podano.
Awaria na Lotnisku Chopina. Najnowsze informacje
Komunikat został zaktualizowany po niespełna dwóch godzinach. Jak przekazano, „na lotnisku zostały wdrożone procedury awaryjne”, a „pasażerowie i samoloty tam, gdzie to możliwe, są obsługiwani”. W kolejnej aktualizacji podano kilka bardziej szczegółowych informacji. Jak się okazało, to w trakcie prowadzonych dziś w nocy testów systemów lotniskowych doszło do awarii zasilania.
„Testy były przeprowadzone przy udziale pracowników lotniska, którzy natychmiast podjęli działania w celu usunięcia problemu. Na miejscu cały czas pracują służby lotniska, które przywracają pełną funkcjonalność systemów lotniska” – czytamy. Co ważne, pasażerowie, którzy mają zaplanowane na dziś loty, są proszeni o przyjazd na lotnisko i śledzenie komunikatów portu oraz przewoźników. Lotnisko Chopina przeprosiło za występujące utrudnienia.
Czytaj też:
Adnotacje w paszporcie pokrzyżowały plan turystki. Wizytę w Polsce zapamięta na długoCzytaj też:
Samolot spóźnił się 90 sekund. Nie wydano zgody na jego lądowanie