Polscy turyści polecą na wakacje z nowym biurem podróży. W ofercie m.in. Egipt i Dubaj
W ostatnim czasie rynek turystyczny w Polsce świetnie się rozwija. Linie lotnicze funkcjonujące w naszym kraju, a także organizatorzy wycieczek poszerzają swoje siatki połączeń i ofert, dzięki czemu polscy turyści mają coraz więcej możliwości wyjeżdżania na wakacje. Wygląda na to, że do takich touroperatorów jak Itaka, Rainbow Tours, TUI, Coral Travel, Grecos czy Exim Tours właśnie dołącza kolejne. Dokąd zabierze podróżnych Kompas Global?
Nowe biuro podróży w Polsce
Jak podają media branżowe, m.in. serwis waszaturystyka.pl, na polskim rynku zaistniała właśnie nowa marka. Pojawiło się tu biuro podróży Kompas Global, które ogólnie działa już od 2005 roku. Jest to firma założona w Kazachstanie, która może pochwalić się prawie dwudziestoletnim doświadczeniem. Obsługuje rocznie aż 400 tys. turystów z dziewięciu różnych rynków.
Organizator zamierza zabierać Polaków m.in. do Egiptu, Dubaju, Tajlandii, ale też do ulubionej destynacji naszych turystów, czyli do Turcji. Skąd pomysł na akurat takie kierunki?
„Mieliśmy wiele opcji do wyboru przy starcie naszej oferty, jednak zdecydowaliśmy się na te destynacje, ponieważ mają najlepszą synergię między naszymi silnymi stronami a potrzebami polskiego rynku” – powiedział Ivan Danilkevich, prezes polskiej spółki, cytowany przez waszaturystyka.pl.
Z czasem jednak oferta firmy na pewno się poszerzy. Jeżeli zainteresowanie będzie rosło, klienci będą mogli niebawem skorzystać także z innych kierunków zlokalizowanych w okolicach Morza Śródziemnego, ale nie tylko.
Loty do Turcji już od czerwca
Biuro Kompas Global rozpoczęło swoje działanie na polskim rynku w połowie maja. Będzie realizowało wycieczki z rejsami obsługiwanymi przez samoloty PLL LOT i we współpracy z innymi organizatorami wypraw.
Pierwsze loty z Polakami na pokładzie wystartują w czerwcu, ale rezerwacji można dokonać już teraz. Turyści będą mogli polecieć z Warszawy i Katowic do słonecznej Turcji. W miejscach docelowych Kompas Global będzie proponowało do wyboru w sumie 50 hoteli.
„W swoim produkcie skupiamy się przede wszystkim na znanych na polskim rynku hotelach cztero- i pięciogwiazdkowych w formule all Inclusive” – komentuje Andrzej Kurkliński, dyrektor produktu.