Rewolucja w podróżowaniu. Wizz Air wprowadza wyjątkowe udogodnienie

Rewolucja w podróżowaniu. Wizz Air wprowadza wyjątkowe udogodnienie

Dodano: 
Airbus A320 Wizz Air
Airbus A320 Wizz Air Źródło:Shutterstock / Miglena Pencheva
Tania linia lotnicza Wizz Air postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i wprowadza nową usługę. Dzięki niej podróżni, których lot będzie odwołany, otrzymają informacje o tym odpowiednio wcześnie i w wygodny sposób.

Linie lotnicze robią wszystko, by podróże samolotem były dla pasażerów jak najbardziej komfortowe. Przede wszystkim proponują klientom duże zniżki na bilety lotnicze, co zachęca pasażerów do wyboru usług konkretnego przewożnika. Do tego jednak wprowadzają innowacje. Jedną z nich właśnie ogłosił Wizz Air. Przyczyni się ona do poprawy komfortu osób, których lot został odwołany lub mocno opóźniony.

Nowa usługa w Wizz Air. Chodzi o opóźnione loty

Jak podaje portal fly4free.pl, już w kwietniu zostanie wprowadzona nowa usługa od Wizz Air. Pasażerowie, których loty zostaną odwołane lub znacznie opóźnione, będą o tym informowani telefonicznie.

Będzie do nich dzwonił bot, który przekaże im informacje. W dodatku zapozna ich z ich prawami i tym, co im w takiej sytuacji przysługuje – czy np. mogą przebookować lot lub też z niego zrezygnować i odzyskać pieniądze. Przypominamy, że w razie opóźnień obowiązują u przewoźników różne zasady i to samo dotyczy odwołań rejsów.

„Wprowadzamy automatyczny alert dotyczący odwołanych lotów. W przypadku odwołania lub poważnych problemów operacyjnych danego lotu sami będziemy dzwonić do pasażerów. Dzwonił będzie specjalny robot, który wyjaśni pasażerowi, co się dzieje z jego lotem, jakie ma prawa i dostępne opcje. Co powinien dalej robić. To będzie rodzaj przewodnika przez telefon” – mówiła Valeria Bragerenco, menadżer ds. Komunikacji w Wizz Air, podczas konferencji prasowej w Bukareszcie.

Usługa dostępna będzie we wszystkich krajach, w których działa Wizz Air i klienci będą mogli skorzystać z niej w swoim rodzimym języku. Do podróżnego zadzwoni bot, który będzie zadawał pytania w formie zamkniętej (z odpowiedzią „tak” lub „nie”). Jeżeli nie uda się mu pomóc pasażerowi, wówczas będzie przekierowywał połączenie do konsultanta.

Czytaj też:
Wizz Air uruchomił promocję na Wielkanoc. Bilety od 79 zł
Czytaj też:
Czym są bilety czarterowe i jak je kupować? To powinien wiedzieć każdy podróżnik

Opracowała:
Źródło: fly4free.pl