Chwile grozy na pokładzie. Pasażer wpadł w szał i wybił szybę

Chwile grozy na pokładzie. Pasażer wpadł w szał i wybił szybę

Dodano: 
Frontier Airlines
Frontier Airlines Źródło: Shutterstock / Robin Guess
Agresywny pasażer zdemolował samolot Frontier Airlines. Mężczyzna był wściekły, gdy poproszono go o zmianę miejsca.

Niedawny lot numer F9 4856 z Denver do Houston zostanie w pamięci pasażerów na długo. W samolocie amerykańskiej linii Frontier Airlines, który wzbił się w powietrze we wtorek 4 lutego, znajdował się agresywny pasażer. Nic nie zwiastowało kłopotów, dopóki mężczyzna nie został poproszony przez innego podróżnego o zamianę miejsc. Wtedy nastąpił prawdziwy wybuch furii. Pasażer zaczął kopać w siedzenie i walić pięściami w szybę. Załoga musiała jak najszybciej go ubezwłasnowolnić.

Pasażer zaatakował w samolocie

Zmiana miejsc w samolocie może być naprawdę kłopotliwa. Nie tylko ze względu na zasady danej linii lotniczej, ale także samych pasażerów, którzy raczej pozostają niechętni, by pomóc innym podróżnym na pokładzie. Podczas niedawnego lotu linii Frontier Airlines z Denver do Houston jeden z pasażerów wpadł w szał po tym, gdy został poproszony o zamianę siedzeń. „Pani siedząca przed panem poprosiła go zmianę miejsca, a gdy to zrobiła, on zaczął mocno kopać i walić pięściami w szybę” – relacjonuje świadek zdarzenia. W połowie lotu mężczyzna doprowadził do uszkodzenia jednej z warstw okna samolotu.

Niestety na pokładzie nie było policji ani służb bezpieczeństwa. Załoga z pomocą pasażerów musiała szybko poradzić sobie z demolującym samolot pasażerem. Stewardesy w pośpiechu szukały dostępnych sznurówek i pasków, którymi mogły przywiązać mężczyznę do fotela.

twitter

Linia nie wniosła oskarżeń

Kłopotliwy pasażer został wyprowadzony z Houston na wózku inwalidzkim, do którego go przywiązano. Mężczyzna trafił prosto w ręce policji. W sprawie incydentu trwa już dochodzenie, ale przewoźnik lotniczy dalej nie zdecydował się na wniesienie oskarżenia. Nie wiadomo więc, czy za swoje zachowanie pasażer poniesie jakąkolwiek karę.

Wezwania do zapłaty za niewłaściwe zachowywanie się na pokładzie zdarzały się wcześniej w innych liniach i potrafiły być naprawdę wysokie. Kilka tygodni temu linia lotnicza Ryanair poinformowała media o pozwie, który wniosła do sądu wobec agresywnego pasażera. Mężczyzna ma być winny przewoźnikowi nawet 15 tysięcy euro za koszty, które przewoźnik poniósł w związku z zakłóceniem lotu (m.in. opłacenie noclegu dla pasażerów).

Czytaj też:
Nagranie z samolotu rozbudza wyobraźnię. Ludzkie sylwetki na chmurze
Czytaj też:
Kolizja na lotnisku w USA. „Pasażer zaczął krzyczeć”

Opracowała:
Źródło: The Independent