Miała pretensje do Ryanaira. Mistrzowska odpowiedź linii lotniczych

Miała pretensje do Ryanaira. Mistrzowska odpowiedź linii lotniczych

Dodano: 
Samolot linii lotniczych Ryanair
Samolot linii lotniczych Ryanair Źródło: Shutterstock / Dmitry Birin
Podróżowanie tanimi liniami lotniczymi nie należy do najprzyjemniejszych, ale i tak nie odstrasza miłośników taniego podróżowania. Niższa cena biletów oznaczają również niedogodności. Jedni nie mają z nimi problemów, inni potrafią zwracać uwagę na najmniejsze szczegóły. Właśnie na jedną z drobnych niedogodności na Twitterze zwróciła uwagę pasażerka Ryanaira.

Ryanair to jeden z najpopularniejszych przewoźników w Europie. Ci, którzy podróżowali ich samolotami wiedzą, że przelot raczej rzadko ma cokolwiek wspólnego z wygodą. Nie zmienia to jednak faktu, że dzięki irlandzkim liniom, wiele osób ma możliwość zwiedzania świata za niewielkie pieniądze. Firma, żeby zmniejszyć koszta, zdecydowała się na szereg ograniczeń. Na jej pokładzie nie znajdziemy m.in. popularnych w innych firmach magazynów. Właśnie na to zwróciła uwagę na Twitterze jedna z pasażerek.

Zaczepiła Ryanaira. Odpowiedź firmy pokochali internauci

Mieszkanka Nowego Jorku miała niedawno „przyjemność” podróżować samolotem linii Ryanair. Zdjęciem zrobionym na pokładzie samolotu postanowiła podzielić się w mediach społecznościowych. Przy okazji zaczepiła firmę, wytykając jej pewną niedogodność.

„To nie jest miły sposób na spędzenie lotu, gapiąc się na kartę z informacją o drodze ewakuacji” – pisała Amerykanka. Na zdjęciu widoczna była znana pasażerom Ryanaira kartka z informacjami dotyczącymi zakładania kamizelki ratunkowej, czy sposobu opuszczania samolotu podczas awaryjnego lądowania. Tym samym zwróciła uwagę, że na pokładzie nie ma popularnych w innych liniach magazynów pokładowych

Na odpowiedź firmy kobieta nie musiała długo czekać. Jeszcze tego samego dnia Ryanair na swoim profilu umieścił krótki komentarz. „Są inne aplikacje na tym telefonie, Lauren” – napisali przedstawiciele firmy, żartując z autorki wpisu.

twitter

Pod odpowiedzią linii lotniczych znalazło się wiele komentarzy. Internauci przypomnieli autorce wpisu, że pokładowy cennik może znaleźć skanując kod QR. Inna użytkowniczka, zaznaczyła, że kobieta powinna sięgnąć po książkę. Na ten komentarz Ryanair również postanowił odpowiedzieć. „Admin widzący ludzi wsiadających na pokład z książką” – na końcu umieszczona była emotka, która zamiast oczu ma serduszka.

Opracowała:
Źródło: Twitter