Ryanair śmieje się z „I took the wock to Poland”. Wideo hitem

Ryanair śmieje się z „I took the wock to Poland”. Wideo hitem

Dodano: 
Ryanair
Ryanair Źródło:Shutterstock / Longfin Media
Od kilku dni Lil Yachty i jego utwór „Poland” cieszą się ogromną popularnością nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Piosenka stała się powodem do żartów, a do karuzeli śmiechu postanowił dołączyć również Ryanair. Przewoźnik zrobił to w swoim stylu.

W nocy z 4 na 5 października Drake udostępnił najnowszy utwór rapera znanego jako Lil Yachty. Nagranie błyskawicznie obiegło sieć, choć nie z powodu wysokich walorów muzycznych, a dość zabawnego tekstu. Jedyne co można z niego zrozumieć to „I took the wock to Poland”. Internauci zastanawiali się, czy jest to gra słów, a autor miał na myśli słowo „walk” oznaczające iść („wybrałem się do Polski”), czy może chodziło o popularny wśród raperów syrop. Wszystko wyjaśnił teledysk, na którym widać wyraźnie słoik, na którym przyklejono etykietę z napisem „Poland”. Oprócz tego w utworze nie znajdziemy żadnych innych odniesień do naszego kraju.

Lil Yachty rozbawił internautów. Ryanair dołączył do spirali śmiechu

Nowy trend i powód do śmiechu nie umknęły również irlandzkiemu przewoźnikowi. Ryanair postanowił wykorzystać popularność utworu i w zabawny sposób zareklamować loty do naszego kraju.

Na krótkim filmiku Ryanaira słychać wspomniany refren „I took the wock to Poland”, a chwilę później pojawia się samolot ze słoikiem pełnym syropu. Dodatkowo na nagraniu widać napis „wszystkie nasze loty do Polski w tym momencie”. Gra słowna i żart znalazły się również w opisie materiału. „Why wock when you can fly”, rozszyfrowując grę słów, można to tłumaczyć jako „po co chodzić, kiedy możesz latać”.

Nagranie, które w środę po południu opublikowano na TikToku irlandzkich linii lotniczych, błyskawicznie stało się hitem sieci. W zaledwie 15 godzin wyświetlono je ponad 700 tys. razy. To jednak nie koniec, ponieważ na materiał zareagowało 78 tys. użytkowników, a krótki filmik doczekał się ponad 1,1 tys. komentarzy.

Z materiał polubili polscy internauci. W sekcji komentarzy zachęcają do odwiedzania kolejnych miast w naszym kraju. „Wock to Krakow”, „wock in Szczecin”, „zapraszamy do Polski”, „wock to Olsztyn-mazury” – pisali kolejni internauci, a zabawę rozpoczął sam Ryanair, proponując „wock to Łódź”, czy „wock to Rzeszów”.

Czytaj też:
To tu najchętniej podróżują Europejczycy. Dwa kraje zdominowały konkurencję
Czytaj też:
All inclusive w kamperze? Tak, ale tylko w jednym kraju

Opracowała:
Źródło: TikTok / Ryanair