Skandaliczne zachowanie pracowników Ryanaira. Tak potraktowali drogi sprzęt

Skandaliczne zachowanie pracowników Ryanaira. Tak potraktowali drogi sprzęt

Dodano: 
Samolot linii lotniczych Ryanair
Samolot linii lotniczych Ryanair Źródło:Shutterstock / Dmitry Birin
Bywa, że zachowanie obsługi znanych linii lotniczych pozostawia wiele do życzenia. Tak było kilka dni temu, kiedy jeden z pasażerów zarejestrował haniebne traktowanie cennego bagażu przez Ryanara. Mężczyźni byli oburzeni.

Choć Ryanair uznawany jest za jedną z popularniejszych tanich linii lotniczych w Europie, to nie zawsze cieszy się on super opiniami. Wpływ na to mają m.in. takie sytuacje, jak ta, która miała miejsce w ubiegłym tygodniu. Jeden z pasażerów przekonał się, jak źle traktowany jest jego bagaż – podkreślał, że chodziło o cenne instrumenty muzyczne.

W Ryanairze rzucali jego bagażem. Nie krył oburzenia

Podróżni bardzo martwią się o swój bagaż, zwłasza kiedy mowa o tym rejestrowanym, który oddawany jest specjalnej obsłudze i wsuwany do samolotu po taśmie. Nierzadko zdarza się, że pracownicy linii lotniczych traktują własność turystów bez należytego szacunku. Tak właśnie obchodzono się ze sprzętem muzyka Jamesa Elsona, który podróżował wraz z zespołem.

Okazało się, że obsługa irlandzkiego przewoźnika rzucała instrumentami na taśmę, nie zwracając uwagę na to, że mowa o drogim sprzęcie. Gitary i inne bagaże, choć były w opakowaniach ochronnych mogły być narażone na niemałe uszkodzenia. Właściciele instrumentów widzieli incydent na własne oczy i wszystko nagrali telefonem.

Wszystko zostało nagrane. Film nie pozostawia wątpliwości

Na filmie mężczyzn widać, że pracownik Ryanaira od niechcenia rzuca bagażami – wszystko trafiło do sieci i poruszyło wielu internautów. Niestety turyści podróżujący tanimi liniami nie byli zdziwieni, w końcu wiele razy słyszało się już o zachowaniach tego typu. Poirytowany muzyk skrytykował nie tylko taniego przewoźnika, ale również firmę Blue Handling odpowiedzialną za obsługę naziemną Ryanaira.

James zaznaczał, że za umieszczenie bagaży w luku zapłacił niemałe pieniądze i liczył na odrobinę szacunku. – Absolutnie przerażająca obsługa klienta. Pomyśleć o kwocie, jaką zapłaciliśmy za ich zabranie. – pisał na koncie twitterowym. Jego post dotarł do blisko 6 miliona użytkowników. W komentarzach wiele osób dzieliło się podobnymi historiami.

twitter

Ceny na wakacjach cię zaskoczyły?
Lot był opóźniony albo go odwołano?
Wakacyjny kraj pozytywnie cię zaskoczył albo rozczarował?


Podziel się swoją historią i napisz do nas na [email protected]

Czytaj też:
Bagaż w samolocie. Jakie limity obowiązują w popularnych liniach lotniczych?
Czytaj też:
Promocyjne loty tanich przewoźników. W obie strony nie wydasz więcej niż 221 zł

Opracowała:
Źródło: Twitter/gazeta.pl