Hotele oferują w pakiecie wiele gadżetów. Te możemy zabrać ze sobą do domu

Hotele oferują w pakiecie wiele gadżetów. Te możemy zabrać ze sobą do domu

Dodano: 
Hotel
Hotel Źródło:Shutterstock
Podróżując, często korzystamy z noclegów w hotelach. W ich pokojach czeka na nas wiele drobiazgów, które umilają pobyt. Czy niektóre z nich można zabrać ze sobą do domu?

Podróżowanie wiąże się nie tylko z przyjemnościami. Czasem – zwłaszcza gdy jesteśmy w obcym miejscu – mamy wiele dylematów dotyczących tego, jak się zachować. Problem może pojawić się m.in. w hotelu. Zastanawialiście się, czy drobiazgi oraz gadżety zostawiane dla turystów w pokojach można spakować ze sobą do domu? Ostatnio na ten temat wypowiedziała się znana ekspertka dr Irena Kamińska-Radomska.

Ekspertka doradza, jak zachować się w hotelu

Pani dr Irena Kamińska-Radomska zna się na zasadach savoir-vivre, jak mało kto. Polacy kojarzą ekspertkę m.in. z programu telewizyjnego „Projekt Lady” czy z instagramowego konta o nazwie @drirenakaminskaradomska. Wspomniany profil obserwowany jest dziś przez ponad 44 tys. osób. Znajdziemy na nim porady pomagające odpowiednio zachować się w podróży, restauracji i w wielu innych miejscach, które odwiedzamy na co dzień.

Ostatnio uwagę internautów mogło przyciągnąć wideo na temat zasad, których należy przestrzegać w hotelach. Porady pani Ireny rozwieją wątpliwości wielu zakłopotanych podróżników. Co można zabrać ze sobą z hotelu i czy tak wypada? Okazuje się, że nie zawsze musimy obawiać się spakowania czegoś ze sobą.

To można zabrać ze sobą z hotelu

Będąc gościem w hotelu, po pobycie w nim można zabrać kilka wybranych przedmiotów. „Śmiało możemy wziąć takie rzeczy jak przybory toaletowe, jeśli są jednorazowe. Ponadto wpadką nie będzie spakowanie kapci czy zostawionego dla nas notatnika” – informowała pani Irena.

Wśród wspomnianych porad pojawiły się też sugestie, czego absolutnie zabierać się nie powinno. „Takie rzeczy, jak szlafrok, ręczniki czy urządzenia elektroniczne są własnością hotelu i tego nie można spakować ze sobą” – ostrzegała ekspertka. Ponadto ważną wskazówką jest, że w razie jakichkolwiek wątpliwości powinniśmy skontaktować się z obsługą danego miejsca. Pracownicy bez żadnego problemu poinstruują nas, co zaoferowano nam na własność. Takie informacje mogą pomóc uniknąć zbędnego stresu oraz ewentualnych nieprzyjemności podczas wymeldowania.

Należy zwrócić uwagę, że choć wspomniane zasady dla niektórych są oczywiste, to na świecie regularnie dochodzi o kradzieży w miejscach noclegowych czy samolotach. Turyści zabierają m.in. deszczownice, elementy sauny, piloty od telewizorów czy wieszaki. Niestety w wielu przypadkach rzeczy nie udaje się odzyskać.

Czytaj też:
Kradzież prześcieradła i ucieczka z restauracji. Machlojki włoskich turystów w Albanii
Czytaj też:
Zniknął pierścionek o wartości 750 tys. euro. Zaskakujący finał sprawy

Opracowała:
Źródło: Instagram @drirenakaminskaradomska