Głównym założeniem PHH jest stworzenie miejsc, w których można odetchnąć od męczącej codzienności. Sprzyjają temu spotkania w większym gronie i wspólne aktywności, takie jak gra w planszówki, czy grillowanie. Każdy z obiektów działający pod nową marką oferuje gościom gadżety, które mają zachęcić ich do wspólnej zabawy.
Marka pełna dobrej energii
Tworzenie nowego brandu i wprowadzanie produktu na rynek to strategiczne kroki, które mogą przynieść wiele korzyści. Hotele i obiekty w Szczyrku, Toruniu, Szczecinie i Helu, jako pierwsze przyjmą gości pod nową marką "Halo" i będą stanowiły wizytówkę tego przedsięwzięcia.
– Cieszę się, że dziś możemy oficjalnie ogłosić naszą nową markę – Halo! Wprowadzenie na polski rynek hotelowy nowego, polskiego brandu to nasza odpowiedź na turystyczne potrzeby gości, którzy chcą odpoczywać w pięknych, polskich destynacjach. To marka, która oferuje nowoczesny, międzynarodowy standard w cenach, które konkurują z lokalnymi obiektami i pensjonatami. Jest przyjazna dla każdego gościa, otwarta dla wszystkich ceniących wspólny odpoczynek z rodziną i przyjaciółmi, jak również dla tych, którzy wolą spędzać czas we własnym towarzystwie. Chcemy, aby każdy nasz gość czuł się tutaj jak najbardziej komfortowo. Zapraszamy do odpoczynku i wspólnego spędzania czasu w hotelach i obiektach Halo – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
Najważniejszy jest kontakt z klientem
Marka Halo na pierwszym miejscu stawia przede wszystkim potrzeby klientów. Zależy jej na tym, by oferować przejrzyste usługi na jak najwyższym poziomie, stawiając tym samym na kontakt z naturą, odpowiedni wystrój wnętrz, a także smaczne posiłki.
W hotelach marki Halo dużą wagę przykłada się także do kultury jedzenia – proste potrawy, przygotowane z najlepszych lokalnych składników, cieszą się uznaniem gości. Specjalnością jest ciasto drożdżowe przygotowane według tradycyjnej receptury. Miłośnicy zdrowych napojów mogą napić się naparu z polskich ziół, np. melisy.
Dalsze plany rozwoju
Pierwsze cztery obiekty z Grupy PHH, to początek rozwoju. W następnych latach holding planuje wprowadzić kolejne hotele z Grupy PHH pod markę Halo, między innymi w Wiśle, Międzyzdrojach, Krynicy, Kołobrzegu i Zakopanem. Wszystkie hotele i obiekty marki Halo, a także aktualne oferty znajdują się na stronie obiektów.
Polski Holding Hotelowy stawia na piękno okolicy i lokalne aktywności. Zachęca do aktywnego odpoczynku w pięknych polskich miastach. Polubią je zarówno goście lubiący aktywny wypoczynek w górach, jak i relaks nad morzem. Spędzenie dni wolnych w wybranym obiekcie Halo, to także szansa na poznanie historii i kultury regionu.