Halo, odpoczynek na horyzoncie! Nowa polska sieć hotelowa

Halo, odpoczynek na horyzoncie! Nowa polska sieć hotelowa

Dodano: 
Obiekt „Halo” w Szczecinie – nowy brand PHH
Obiekt „Halo” w Szczecinie – nowy brand PHH Źródło: PHH
Polski Holding Hotelowy, zgodnie z zapowiedziami z 2019 roku, wprowadził na rynek nową markę hotelową o nazwie „Halo”. Pierwsze obiekty usytułowane w Szczyrku, na Helu, w Toruniu i w Szczecinie, mają zaspokoić potrzeby gości chcących odpocząć w jednych z najpiękniejszych miejsc w Polsce. Oferta dostosowana jest dla różnych grup gości – coś dla siebie znajdą samotni podróżnicy, jak i rodziny z dziećmi.

Głównym założeniem PHH jest stworzenie miejsc, w których można odetchnąć od męczącej codzienności. Sprzyjają temu spotkania w większym gronie i wspólne aktywności, takie jak gra w planszówki, czy grillowanie. Każdy z obiektów działający pod nową marką oferuje gościom gadżety, które mają zachęcić ich do wspólnej zabawy.

Marka pełna dobrej energii

Tworzenie nowego brandu i wprowadzanie produktu na rynek to strategiczne kroki, które mogą przynieść wiele korzyści. Hotele i obiekty w Szczyrku, Toruniu, Szczecinie i Helu, jako pierwsze przyjmą gości pod nową marką "Halo" i będą stanowiły wizytówkę tego przedsięwzięcia.

– Cieszę się, że dziś możemy oficjalnie ogłosić naszą nową markę – Halo! Wprowadzenie na polski rynek hotelowy nowego, polskiego brandu to nasza odpowiedź na turystyczne potrzeby gości, którzy chcą odpoczywać w pięknych, polskich destynacjach. To marka, która oferuje nowoczesny, międzynarodowy standard w cenach, które konkurują z lokalnymi obiektami i pensjonatami. Jest przyjazna dla każdego gościa, otwarta dla wszystkich ceniących wspólny odpoczynek z rodziną i przyjaciółmi, jak również dla tych, którzy wolą spędzać czas we własnym towarzystwie. Chcemy, aby każdy nasz gość czuł się tutaj jak najbardziej komfortowo. Zapraszamy do odpoczynku i wspólnego spędzania czasu w hotelach i obiektach Halo – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Najważniejszy jest kontakt z klientem

Marka Halo na pierwszym miejscu stawia przede wszystkim potrzeby klientów. Zależy jej na tym, by oferować przejrzyste usługi na jak najwyższym poziomie, stawiając tym samym na kontakt z naturą, odpowiedni wystrój wnętrz, a także smaczne posiłki.

„Halo” w Szczyrku

W hotelach marki Halo dużą wagę przykłada się także do kultury jedzenia – proste potrawy, przygotowane z najlepszych lokalnych składników, cieszą się uznaniem gości. Specjalnością jest ciasto drożdżowe przygotowane według tradycyjnej receptury. Miłośnicy zdrowych napojów mogą napić się naparu z polskich ziół, np. melisy.

Dalsze plany rozwoju

Pierwsze cztery obiekty z Grupy PHH, to początek rozwoju. W następnych latach holding planuje wprowadzić kolejne hotele z Grupy PHH pod markę Halo, między innymi w Wiśle, Międzyzdrojach, Krynicy, Kołobrzegu i Zakopanem. Wszystkie hotele i obiekty marki Halo, a także aktualne oferty znajdują się na stronie obiektów.

„Halo” na Helu

Polski Holding Hotelowy stawia na piękno okolicy i lokalne aktywności. Zachęca do aktywnego odpoczynku w pięknych polskich miastach. Polubią je zarówno goście lubiący aktywny wypoczynek w górach, jak i relaks nad morzem. Spędzenie dni wolnych w wybranym obiekcie Halo, to także szansa na poznanie historii i kultury regionu.

Źródło: Wprost