Życie celebrytów i gwiazd showbiznesu, styl życia Polaków, gorące trendy, stylizacje street style, zdrowe przyzwyczajenia, popularne hobby i sport, zdrowy tryb życia, psychologia, podróże, zajęcia rozwijające zdolności twórcze, samorozwój, duchowość, branża beauty – o tym wszystkim codziennie opowiadają wydania o tematyce lifestyle. Po które z nich sięgają najczęściej? Przeanalizowali to specjaliści z platformy content marketingowej PRNEWS.IO.
Ranking dziesięciu najczęściej odwiedzanych wydań o tematyce lifestyle’owej został sporządzony przez zespół PRNEWS.IO, posiadający własny katalog mediów internetowych, który liczy ponad 100 tys. tytułów z całego świata, dodatkowo były również wykorzystywane dane SimilarWeb. Podstawowym kryterium była ilość wejść na stronę w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2023 roku.
Serwis podroze.wprost.pl wyróżniony w rankingu
Serwis podroze.wprost.pl został doceniony przez PRNEWS.IO i uplasował się na 6. miejscu w rankingu firmy. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2023 roku uzyskał prawie 18 mln wyświetleń.
Jakie media poza działem podróży wprost.pl trafiły do zestawienia?
Na pierwszym miejscu znalazł się Plotek ze 174,4 mln odsłon, na drugim GeekWeek ze 135,4 mln wyświetleń, a na trzecim z kolei pysznosci.pl z 61,9 mln wyświetleń.
Cała dziesiątka prezentuje się następująco:
- Plotek – 174,4 mln wyświetleń
- GeekWeek – 135,4 mln wyświetleń
- Pyszności.pl – 61,9 mln wyświetleń
- Genialne.pl – 24,2 mln wyświetleń
- Wysokieobcasy.pl – 18,17 mln wyświetleń
- Podroze.wprost.pl – 17,97 mln wyświetleń
- Interia Porady – 17,45 mln wyświetleń
- Kozaczek – 13,9 mln wyświetleń
- Zwierciadlo.pl – 10,2 mln wyświetleń
- Papilot – 8,7 mln wyświetleń.