Wizz Air spełni oczekiwania pasażerów. Przewoźnik wprowadzi nowe udogodnienie na pokładzie

Wizz Air spełni oczekiwania pasażerów. Przewoźnik wprowadzi nowe udogodnienie na pokładzie

Dodano: 
Samolot Wizz Air
Samolot Wizz Air Źródło: Shutterstock / Даниїл Кишковар
Od kilku dni na niektórych trasach węgierskiego przewoźnika pasażerowie mogą skorzystać z nowej opcji płatności. Na jej brak turyści skarżyli się od lat.

Popularny europejski przewoźnik po raz kolejny tej wiosny zaskoczył turystów nową usługą. Po usprawnieniu systemu powiadomień o odwołanych lotach i wprowadzeniu oferty Wizz Experiences przyszedł czas na unowocześnienie metod płatności. Wizz Air w końcu dopuścił możliwość korzystania z kart Revolut na pokładzie. Choć na razie ta opcja dostępna jest tylko w wersji pilotażowej, jeśli testy wypadną pozytywnie, zostanie z nami na dłużej.

Nowa metoda płatności w Wizz Air

Po wielu miesiącach pasażerowie Wizz Air w końcu doczekali się zmian. Popularne karty Revolut wkrótce staną się oficjalnym środkiem płatniczym na pokładach węgierskiej linii lotniczej. Jak informuje węgierski „Forbes”, od co najmniej kilku dni na wybranych lotach przewoźnika podróżni mogą korzystać z nowej metody płatności. „Wizz Air potwierdza, że pilotażowo dopuścił taką możliwość i jeśli testy zakończą się powodzeniem, Revolutem będzie można płacić na wszystkich trasach węgierskiego przewoźnika” – informuje serwis Fly4free.pl. Nie wiadomo, jak długo potrwają testy. Nieznana pozostaje także lista kierunków, które zostaną nimi objęte.

Problemy Revolut w Wizz Air

Konto w internetowym banku Revolut jest częstym wyborem wśród osób regularnie podróżujących. Niestety, ani Wizz Air, ani Ryanair przez lata nie dopuszczali możliwości płatności kartami tej firmy. Przewoźnicy tłumaczyli to zbyt dużą liczbą ryzykownych transakcji, dokonywanych przez użytkowników platformy bez faktycznego pokrycia w środkach zgromadzonych na koncie. Linie lotnicze obawiały się także problemów z egzekucją należnych pieniędzy. Wykluczenie użytkowników „Revoluta” nie podobało się klientom linii, a sprawą wiosną tego roku zainteresował się UOKiK. „Przyglądamy się sprawie i wyjaśniamy, z czego wynika ta praktyka. Czekamy na wyjaśnienia od trzech linii lotniczych: Enter Air, Ryanair i Wizz Air” – tłumaczyła Kamila Guzowska z Departamentu Komunikacji z Urządu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Czytaj też:
Paszport w kilka minut już w te wakacje. Kolejne polskie lotnisko wprowadzi rewolucyjną usługę
Czytaj też:
Gorące miasta na południu Europy od 109 zł. Wizz Air obniża ceny lotów

Opracowała:
Źródło: fly4free.pl