Bezpłatne napoje i alkohol na pokładzie. Znana linia wprowadza zaskakujące zmiany

Bezpłatne napoje i alkohol na pokładzie. Znana linia wprowadza zaskakujące zmiany

Dodano: 
Samoloty PLL LOT
Samoloty PLL LOT Źródło: Shutterstock / Karol Ciesluk
Na takie zmiany czekali wszyscy polscy podróżni. Pasażerowie tej linii lotniczej nie będą musieli już płacić za napoje czy niektóre alkohole.

Polskie Linie Lotnicze LOT wkroczyły na zupełnie nowy poziom obsługi podróżnych. Od 20 maja pasażerowie lotów, których długość przekracza 1,5 godziny, mogą bezpłatnie korzystać z rozszerzonej oferty napojów. Do tej pory klienci przewoźnika mogli zamówić na pokładzie klasy ekonomicznej krótkich połączeń jedynie wodę, kawę i herbatę – teraz do menu dołączą także soki oraz wybrany alkohol.

Za to pasażerowie nie muszą już płacić

Piwo lager, białe wino Sauvignon Blanc oraz czerwone Merlot, a także dwa rodzaje soków – pomarańczowy i jabłkowy – dołączyły do darmowej oferty PLL LOT na lotach trwających powyżej 1,5 godziny. Zmiany, które weszły w życie 20 maja, obejmują pasażerów taryfy ekonomicznej, którzy do tej pory za wybranie tych pozycji z menu musieli dodatkowo zapłacić. Poza tym, na pokładzie w dalszym ciągu bezpłatnie będą dostępne woda, kawa i herbata.

Nowa strategia PLL LOT

Podczas gdy wiele linii lotniczych decyduje się na ograniczenie, a nawet całkowitą rezygnację z serwisu pokładowego i innych przywilejów dla pasażerów, LOT idzie pod prąd i wyznacza nowe standardy dla europejskich przewoźników. „Rozszerzenie oferty napojów jest elementem konsekwentnej strategii PLL LOT, która ma na celu umacnianie pozycji przewoźnika dbającego o wysoką jakość doświadczeń pasażerów oraz odpowiadającego na oczekiwania współczesnych podróżnych” – pisze Rynek Lotniczy. To ważna zmiana szczególnie dla tych, którzy latają często. Dodatkowe korzyści w cenie biletu mogą sprawić, że LOT będzie jeszcze częściej wybierany przez polskich turystów.

Na krótkich i średnich lotach załoga LOT rozdaje także niewielkie przekąski. Wśród nich niedawno zagościł nowy słodki wafelek produkowany przez firmę SKAWA, który zastąpił serwowane wcześniej popularne „Grześki”. „Polskie Linie Lotnicze LOT konsekwentnie wspierają rodzimych producentów, promując polskie marki zarówno na pokładach swoich samolotów, jak i w przestrzeniach lotniskowych” – wyjaśnia przewoźnik.

Czytaj też:
Tu słońce świeci przez 300 dni w roku. Nowa trasa z Polski będzie hitem
Czytaj też:
LOT oczarowuje nowościami! Hity na lato w siatce przewoźnika i ekskluzywny salonik biznesowy

Opracowała:
Źródło: rynek-lotniczy.pl