Najdziwniejsze rzeczy, o które goście proszą obsługę hotelu. Woda dietetyczna to początek

Najdziwniejsze rzeczy, o które goście proszą obsługę hotelu. Woda dietetyczna to początek

Dodano: 
Pokój hotelowy
Pokój hotelowy Źródło: Shutterstock
Goście hotelowi mają różne pytania, a także prośby, którym musi sprostać obsługa takiego obiektu. Niektóre z nich wprawiają jednak w konsternację. O jakie najdziwniejsze rzeczy zdarzyło się prosić turystom? Musicie to przeczytać.

Hotels.com to serwis służący do rezerwacji pokojów hotelowych online. Marka postanowiła przeanalizować zachowania swoich klientów i obsługę hotelową. Opublikowała wyniki badania, w którym wzięło udział 500 obiektów noclegowych (z USA, UK, Francji, Kanady, Meksyku, Korei Płd., Japonii, Norwegii czy Szwecji) – warunkiem była dostępność opcji room service. Z raportu udało się wyciągnąć m.in. to, jak nietypowe prośby goście hotelowi kierują do obsługi. Niekóre są naprawdę unikatowe.

Najdziwniejsze prośby gości hotelowych

Room service to jedna z najpopularniejszych usług hotelowych. W ramach tej opcji goście mogą zamówić posiłek do pokoju. Zarówno dania główne, jak i przekąski są przygotowywane zgodnie z indywidualnymi życzeniami klientów, ponadto potrawa może zostać dostarczona na określoną godzinę.

I choć zazwyczaj pracownicy hotelu są w stanie spełnić życzenie klienta w krótkim czasie, gdyż jest ono standardowe, czasem zdarzają się też te bardzo nietypowe.

Z badania hotels.com wynika, że niektórym podróżnym zdarzało się poprosić o wodę dietetyczną lub też butelkowaną wodę przegotowaną. A to dopiero początek tego, co wymyślali klienci.

Niektórzy turyści poszli o krok dalej i np. zamówili dużą porcję żubra lub też rybę rozdymkę, która może być trująca i niebezpieczna, jeśli nie jest odpowiednio przygotowana.

Pracownicy hotelu zdradzają, o co proszę goście

Badanie wykazało, że korzystanie z obsługi pokojowej, czyli tzw. room service rośnie na całym świecie. Tak twierdzą przedstawiciele 4 na 10 ankietowanych hoteli. Prawie 30 proc. podróżnych wydaje nawet ok. 500 zł na obsługę hotelową wieczorem i w nocy.

Najpopularniejszym produktem zamawianym przez gości u pracowników room service jest burger. Prosi o niego ok. 40 proc. podróżnych. Tym samym wygrywa on z kanapką, pizzą czy frytkami.

Goście hotelowi korzystają najczęściej z obsługi hotelowej w godzinach 19-20.

A jakie są ich najdziwniejsze prośby? Hotels.com wyróżniło 10 rzeczy, które szczególnie przykuły ich uwagę. Są to:

  • woda dietetyczna
  • roztopione lody
  • ryba rozdymka
  • przegotowana woda butelkowana
  • gotowana ryba, którą gość przywiózł ze sobą
  • popcorn z kąkolu
  • omlet bez białek jajek
  • miska ryżu dla psa
  • mięso żubra
  • szakszuka bez jajek.

Czytaj też:
Polka skarży się na wakacje w Grecji. Wydała 10 tys. zł, a teraz żałuje
Czytaj też:
Tyle Polacy wydadzą na wakacje w 2023 roku. Zaskakujące kwoty

Opracowała:
Źródło: The Sun