Ryanair nie zabrał pasażera na wózku. Niedopuszczalny incydent na francuskim lotnisku

Ryanair nie zabrał pasażera na wózku. Niedopuszczalny incydent na francuskim lotnisku

Dodano: 
Ryanair z ludźmi
Ryanair z ludźmi Źródło:Unsplash
Do kompromitującej sytuacji doszło w Bordeaux. Samolot udający się do Edynburga nie zabrał na pokład pasażera poruszającego się na wózku inwalidzkim. Ryanair obwinia obsługę lotniska.

Przykra sytuacja spotkała pasażera lotu FR 6700 linii Ryanair, który we wtorkowy wieczór chciał dostać się do szkockiego Edynburga z lotniska w Bordeaux. Niedopuszczalny incydent pozostawił podróżnego poruszającego się przy pomocy wózka inwalidzkiego bez żadnej pomocy ze strony linii lotniczej i obsługi lotniska.

Obsługa popełniła błąd

Lotnisko błędnie poinformowało załogę Ryanaira, że odprawa została zakończona i nie ma innych pasażerów oczekujących na ten lot. Samolot zaczął już kołować po płycie lotniska, gdy odkryto niedopuszczalny błąd w postaci pozostawienia pasażera potrzebującego pomocy w poruszaniu się. Samolot zawrócił, a pasażerowi w końcu udało się wylecieć wraz z innymi osobami, które tego dnia miały więcej szczęścia i zajęły swoje miejsca o czasie.

Cała sytuacja jest naganna i budzi kontrowersję, szczególnie że pasażer wcześniej powiadomił linię lotniczą o potrzebie asysty. Ryanair zapłacił lotnisku za tę usługę. W oświadczeniu tani przewoźnik powołuje się na to, krytykując obsługę w Bordeaux. „Fatalnie, że lotnisko w Bordeaux zawodzi klientów Ryanair wymagających specjalnej pomocy” – napisano w komunikacie. Ryanair oświadczył, że współpracuje z lotniskiem, aby zapewnić, że podobna sytuacja nigdy się nie powtórzy.

Ryanair dominuje rynek lotniczy

Ryanair jest niskobudżetowym przewoźnikiem, którego działania często spotykają się z krytyką. Ostatnio pisaliśmy o błędzie Ryanaira, którego usterka kosztowała rodzinę lecącą na wakacje dodatkowe 900 złotych. Mimo negatywnych opinii, wciąż cieszy się dużą popularnością, szczególnie wśród polskich turystów. Tej zimy z Polski planowane jest wdrożenie kolejnych kierunków oraz rozszerzenie już dostępnej oferty lotów.

Za sukcesem linii stoi Irlandczyk Michael O'Leary. Pierwszy rejs odbył się 8 lipca 1985 r. na trasie z Waterford do Londyn Gatwick. Dziś przewoźnik ma ponad 500 samolotów, którymi obsługuje ponad 2000 tras w całej Europie.

Czytaj też:
Skandaliczne zachowanie pracowników Ryanaira. Tak potraktowali drogi sprzęt
Czytaj też:
Kontrolerka bezczelnie kradła na lotnisku. Kamera nagrała, jak połyka pieniądze z bagaży

Opracowała:
Źródło: news.sky.com