LOT wprowadza darmową usługę. Świetna wiadomość dla pasażerów!

LOT wprowadza darmową usługę. Świetna wiadomość dla pasażerów!

Dodano: 
Dreamliner PLL LOT
Dreamliner PLL LOTŹródło:Shutterstock / Grand Warszawski
Duża zmiana na lepsze! Od teraz pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT mogą wielokrotnie zmieniać plany podróży bez dodatkowych opłat. To kolejne udogodnienie, jakie polski przewoźnik wprowadza z myślą o pasażerach w czasie globalnej pandemii.

Zmiana daty i kierunku podróży

LOT wprowadził nowe, elastyczne zasady zarządzania rezerwacją. Jak poinformował przewoźnik, od 10 września pasażerowie mają możliwość dowolną liczbę razy, bezpłatnie zmienić datę i kierunek lotu w ramach swojej rezerwacji. Dotyczy to biletów zakupionych w okresie od 10 września do 31 grudnia br. na wszystkie połączenia LOT-u, w każdej dostępnej taryfie, w tym również najtańszej opcji saver, bez dodatkowego bagażu.

Ewentualne dopłaty wiążą się wyłącznie z różnicą w cenach biletów w przypadku braku dostępności taryfy, w której dokonano początkowej rezerwacji. W ramach biletów zakupionych do 10 września br. pasażerom przysługuje możliwość jednorazowej bezpłatnej zmiany trasy i daty podróży. – Oznacza to nie tylko większe bezpieczeństwo i kontrolę nad planem podróży w dobie globalnej pandemii, ale także zniesienie dodatkowych opłat za dokonywane zmiany – wskazał przewoźnik.

– Rozumiemy potrzeby naszych klientów, którzy w obliczu stale zmieniających się obostrzeń w poszczególnych krajach w związku z globalną pandemią oczekują usługi, która zapewni im maksymalny poziom bezpieczeństwa, komfort i elastyczność w planowaniu podróży. Dotyczy to nie tylko pasażerów, którzy zamierzają wybrać się na urlop wczesną jesienią, ale również stopniowo powracającego ruchu biznesowego – powiedział Michał Fijoł, Członek Zarządu ds. Handlowych Polskich Linii Lotniczych LOT.

Jak bezpłatnie zmienić rezerwację w PLL LOT?

W przypadku wyboru nowej daty podróży na tej samej trasie, pasażerowie mogą samodzielnie dokonywać modyfikacji przez stronę lot.com w zakładce „Zarządzaj rezerwacją”. Zmiany kierunku podróży można dokonać kontaktując się bezpośrednio z LOT Contact Centre lub agentami.

Dbając o komfort podróży i najwyższą jakość obsługi pasażerów, w obecnej sytuacji epidemicznej LOT wdrożył również szereg technologicznych zmian w swojej ofercie. Nowy formularz na stronie lot.com pozwala na zgłoszenie chęci zmiany lub zwrotu biletu bez konieczności kontaktu telefonicznego lub mailowego. Na stronie dostępny jest także chatbot, który automatycznie odpowiada na zadawane przez pasażerów pytania. Dzięki dodatkowej usłudze TIME2THINK pasażerowie mają możliwość czasowej rezerwacji biletu w określonej cenie maksymalnie do 72 godzin.

Wysoka jakość produktu i usług dla pasażerów

Ponadto polski przewoźnik podnosi jakość produktu pokładowego – ostatnio zastąpił prasę papierową udostępniając ofertę liczącą ponad 1000 tytułów w prasie cyfrowej dla wszystkich pasażerów, niezależnie od klasy i kierunku podróży. Rozszerzony został także serwis pokładowy o nowe przekąski. W rejsach krajowych jest słodka drożdżówka, butelka wody 0,5 l dla każdego pasażera i chusteczka dezynfekująca. Na rejsach krótkodystansowych pasażerom bezpłatnie oferowany jest ponadto wybór słonych i słodkich przekąsek (precle, orzeszki i drożdżówki).

Na lot.com pojawiła się możliwość zamawiania bezpłatnego posiłku specjalnego (do wyboru 25 różnych posiłków, m.in.: dla małych dzieci, koszerny, bezglutenowy czy z owocami morza) na rejsach dalekodystansowych we wszystkich klasach rezerwacyjnych oraz w klasie LOT Premium Class i LOT Business Class na trasach krótkodystansowych. Wkrótce w opcji samoobsługowej na lot.com pojawią się również posiłki płatne.

Bieżące informacje dotyczące zasad bezpieczeństwa i serwisu dostępnego na pokładach samolotów LOT-u, umieszczone są na stronie lot.com w zakładce Zalecenia dla podróżnych. Szczegółowy opis procedur epidemicznych, wprowadzonych w ramach wznowionych lotów pasażerskich, znajduje się w zakładce #BezpiecznyLOT.

Czytaj też:
Zobacz zdjęcia oryginalnego „Malucha” w barwach LOT-u. Auto pozowało z samolotami
Czytaj też:
Dreamlinery LOT-u wylądują nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych